Fredag 4

2009-01-02 @ 19:07:16
Hej pluttor
Idag har jag varit ganska duktig. Drog med mig min favorit hund till Flymader och träffade Lotta och co.
De åkte skridskor, det var roligt att se lady springa efter en stenhård fotboll, hon fick liksom aldrig tag på den,
den bara åkte framför nosen på henne! Det var riktigt roligt måste jag säga, det hade vi roligt åt en stund,
perfekt träning för den lilla busfian. :) Sen efter det så gick jag till Vivi och var där en stund, sen gick jag hem.
Då mötte Malin mig så gick vi och tjöta en stund.
Sen nyss blev jag as glad! Hittade min gamla väst, en vit pälsväst! Trodde jag slängt den, men icke sa nicke!




Luvan ser lite miffo ut, men inte irl inte. Mhm, me like :)

Kommentarer
Postat av: vivi

åå jag vill ha sån!

2009-01-03 @ 04:35:02
URL: http://burny.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback