Lördag 1

2009-01-17 @ 13:59:44
Ja nu är jag sådär dålig igen på att blogga.
Men igår jobbade jag till 11, gick jätte bra faktiskt. Hade roligt och kollade på lets dance! Lite underhållande, om man fått höra på tvn :)
Sen bar det hem och sitta framför datorn och tjöta i fonen, lika roligt varje gång! Sen sovde jag en massa, det var helt underbart, utan att jag fått problem med att sova med mörkt rum när jag är själv. Ser massa hemska grejer framför mig och skuggor och skit så jag har tänt så är det ingen fara sen.
Nu idag har jag jour, och ber till gud att jag ska slippa jobba, är helt trött i huvudet och vill chilla med Malin ikväll och äta godis eller ngt. Orkar inte med jobb idag, nej nej nej nej nej!
VILL INTE.
Men imon vill jag mer än gärna jobba, för vet ni vad? ska jobba med Linda :D Ojoj, det kan bara bli skoj vettni.
Så nu ska jag fortsätta be to gud så får vi se om det funkar. Kolla klart med the green mile kanske? aja, puss på nosarna :)

 

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback