Lördag 1

2009-01-31 @ 17:03:18
Jahopp, kvällen igår. Jaaaaaa, vad säger vi Jossan. ingen att klaga på, nhaat.
Nemen de började på bongo där det ar happy hour, så blev en del där, satt jämte 1 stockholmare och ngr andra miffon. Riktigt underhållande, kolla facebook så har jag lite filmer :)
Sen därifrån bar det av till Centrum, där dansade vi på högtalarna och hade hur roligt som helst! Helt sjukt. Sen blev det bråk mellan två killar, så jag hamnade emellan på ngt sätt och de pötte omkull mig så jag åkte ner på marken och vaden fick en smäll mot en trappkant så jag gick haltande därifrån. Jossan hittar jag stuprak vid baren och shottar, jag ville inte vara sämre så shootade två tequila med. Sen hittade vi en efterfest mitt i en hemsk stadsdel tydligen. Haltade dit och hamnade i en soffa, jossan hamnade utan byxor däckad och jag gjorde 800 sugmärken, hade hur roligt som helst, brukar inte få använda mina sådana hemliga kunskaper.
Så han såg sönderslagen ut, det var underhållande och fullt uppskattat! :P Så det var riktigt roligt faktiskt. Men nu ska jag fortsätta och hoppas på att vaden blir bra och nej, inget mer drickande, på läänge :)

Pussssss på er. Lite kort kanske funkar?:



Packningen till Jossan


haha, egopic


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback