Måndag 1

2009-01-26 @ 19:11:32
Fy, detta är pinsamt. En vecka sen jag skrev nästan. Men nu ska jag skriva lite tänkte jag. ville bara påminna alla fuckheads att jag åker till Jnkp i helgen. FY vad det ska bli skoj, ojskipojski :)
FARLIGT, jossan förvarna folket! Men har köpt massa i göteborg i helgen jag tänkte visa ngn gång, men börjar med en sak först, så kommer resten inom kort:

 

Ojojojojojoj, blir  kåt på den typ



Sen blev det lite partaj i fredags med :) Först i gbg sen på swingelingan :)



Sen en tanke till mina underbara vänner som förgyller mina tråkiga och gråa dagar, ni vet alla vilka ni är. Men de 4 bästa vill jag understryka extra eftersom ni betyder mest för mig. Lotta, Malin, Mikaela och Josefine. Jag älskar er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback