Måndag 6

2009-01-12 @ 15:47:43

Ett test

Har du kysst någon..

[x] på kinden

[x] på läpparma

[x] på deras händer eller fingrar

[x] i mitt rum

[x] i deras rum

[x] av samma kön

[x] av det motsatta könet

[x] som är yngre än mig

[x] som är äldre än mig

[x] med svart hår

[x] med krulligt hår

[x] med blont hår

[x] med rakt hår

[x] som är mindre/kortare än jag

[x] som är större/längre än jag

[x] med ring i läppen

[x] som jag precis träffat

[ ] som är gay eller bi

[x] som jag verkligen velat kyssa

[x] på semester

[x] som skulle gå ut med en nära vän till mig

[ ] som är en god väns syster/bror

[ ] som sitter/suttit i fängelse

[x] på en kyrkogård/gravplats

[ ] på en konsert

[x] på stranden

[x] i en pool, jacuzzi eller någon form av vatten

[x] som inte är byxmyndig

[ ] som är äldre än dina föräldrar

[x] med färgat hår

[x] som var/är en god vän till mig

[ ] som är/har varit med i ett band

[x] som har tatueringar

[x] som har en helt annan stil än mig

[x] i regnet

[x] någon med brytning

[ ] på en båt

[x] i en bil, taxi eller buss

[ ] på ett plan

[ ] på en cirkus eller på ett akvarium

[ ] någon som saknar en kroppsdel

[x] på bio

[ ] en klasskamrat eller arbetskamrat

[x] över hela kroppen


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback