Onsdag 1

2009-01-07 @ 13:19:27

Har trott att det var måndag hela dagen, känns verkligen så. Jätte irriterande. Jag hade bara bild idag, eller skapande verksamhet, sen slutade jag 11. Då gick jag och Martin till subway, igen. Det är så jävla gott! Jag blandade dock ihop något konstigt som blev gott ändå iof, menmen. Sen sprang vi runt i stan och upp till Asplunds och bokade mer körlektioner. Måste betala för alla nu med, perfekt :) Jag vill verkligen ha mitt jävla körkort, sen kan jag konsentrera mig på skolan mer. Ska börja spara pengar nu i Januari till en utomalndsresa i sommar, vill verkligen komma iväg. Vore underbart. Fira studenten, skrämer mig lite att inte börja skolan igen men ändå ska det bli underbart skönt.

Nu ska jag jobba vid 16 - 22, sen blir det hem och sova, upp tidigt imorgon till skolan. Får se om jag bloggar ikväll, orkar jag inte det så hörs vi imorgon. Puss på er alla!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback