Söndag 1

2009-01-11 @ 12:11:32
ojoj, vilken kväll. Vi hade jätte roligt måste jag säga! Hela kvällen tills jag kom hem var näst in till underbar ;D Blev lite full dock, men det är bara skoj. Dansade som galningar inne på det där jävla golvet. Lite kort måste ni ju få se!



Älsklings Lotta och jag hade ju bara grymt skoj i buss dit och cptrucken upp mot Jimmy
och sen i bilen upp till Jimmy. Galet :) Jag älskar dig!



Erika var där och var söt!



Hahaha, dart + Lottas min i ansiktet kan bara betyda?



haha just exakt, en pil i väggen. Bra Lotta ;)



Ett egokort fick komma med osså :) Vad tycks?:D



Mitt gang, sen glömde jag, Jimmy lyffte mig så vi ramlade, vet du hur
ONT jag har? :P



Hahahahahahaha! Inte full eler? Men kolla kedjan på min högerfot, min älskling det!




Kommentarer
Postat av: Erica

Söt är väl att ta i, haha.

2009-01-11 @ 14:04:40
URL: http://ericaab.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback