Söndag 2

2009-01-04 @ 12:22:13

Gomorron va :)
Jag ska ut med Malin, Andreas och Chrille och åka skridskor. Det kommer säkert gå bra, för alla utom mig. Igår visade jag hur bra jag var. Ja vad säger man? Värdelös bytte namn, Emmy kan vi likaväl säga istället.
Sen hände något hemskt imorse, Atlas dog, RIP.
Han blev avlivad imorse, och jag hoppas han kommer få det bra nu, eller jag vet att han kommer få det bra.
Men nu ska vi inte vara ledsna, nu ska vi åka skridskor, det kan inte bli tråkigt.
Tar några kort, pusshej


Kommentarer
Postat av: victoria

Hej! :D mysit att høra!

tack det samma.. jag mår bra! sj då? (: fant du blogglinken på blondinbellas blogg? haha



- www.victoriavalstad.blogg.no

2009-01-04 @ 16:52:08
URL: http://www.victoriavalstad.blogg.no
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback