Torsdag 2

2009-01-29 @ 21:11:52
Du har:

Varit kär: ja
Blivit dissad: inte ur ett förhållande 
Rymt hemifrån: Nej men har velat
Sovit utomhus: jaa de har jag :)
Gråtit i skolan: Ja, vet dock inte när det var senast
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: JA!
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Har la hänt
Ätit sushi: Nej
Varit på scen: Ja :)
Snattat: Har nog hänt ja


Du:

Svär: Fan heller
Sjunger bra: HAHA, jaja, fruktansvärt!
Vill gifta dig: Nej inte just nu
Tror på dig själv: Ja, emmyismen ftw
Kommer överens med dina föräldrar: Nja, så kan man väll inte se på det
Gillar åska: Kan vara lite mysigt ibland :)
Ber: Ja, har hänt när jag verkligen vill något xD
Går till kyrkan?: Nej inte nu, men konfirmerade mig
Sover med gosedjur: kanske (A)
För dagbok: blogg?
Dansar i regn: Det är roligt
Sjunger i duschen: ofta inte :D

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade: Martin tror jag :O
Du pratade i telefon med: Min farbror
Du msnade med: Jani
Smsade med: Jossan
Du kramade: Martin
Du skällde på: jag vet inte, skrek på Jani jätte "seriöst" innan :P

SENAST DU:
Skrattade: nyss fatiskt
Grät: Yesterday
Filmen du såg: Johan glans, world tour of skåne
Tuggade tuggummi: idaaawg
Drog ett skämt: Jag brukar inte dra skämt direkt? Naturligt rolig, not


VAR ÄR DU?

Vad ser man utanför ditt fönster: mina grannars hus
Lyssnar du på musik nu: Dirty Penny
Vad har du på dig:  Pyjamas och strumpbyxor
Vad är det på din musmatta: har ingen

TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter: jag hoppas nog
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: jaa
Gud: not really:)
Satan: De är jag så, ja de tror jag på (;
Spöken: Jaaa, hemskt men ja.
Tomten: nope (:

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: Just nu Cypern 
Hur många plattor äger du: massaaaa.
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Dricker du mjölk: mjölk ftw.
Person du hatar mest: jag vet inte, vill inte nämna vid namn :O
Tror du gud är en tjej: Hell no, han är en kille med skägg och vit klänning :)
Är du kär just nu: Vet ej

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback