Torsdag 3

2009-01-29 @ 21:19:00

Namn – Emmy Erika Birgitta Augustsson Trysberg
Födelsedag – 30 December 1990
Hemstad - Borås
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Brunt
Längd – 167 typ.
Högerhänt/vänsterhänt - Höger.
Civilstatus - Single
Stjärntecken - Stenbocken
Skostorlek - 38.
Är dina föräldrar skilda - Nej.
Skor idag - Stövlar
Svagheter - Oj, det är mycket, har mina svaga punkter.
Rädslor - Mörker
Mål för året - sluta med det ena och det andra :(
Det första du tänker på när du vaknar- har jag försovit mig?

ANTAL
Antal personer du kysst -- vänta ska gå och kolla, har säkert skrivit ner det ngnstans
Antal syskon - 1
Antal piercings - 1
Antal tatueringar - 0, men soon

FRAMTDEN
Namn på barn – Tjej – Jenny, Kille - Joel
Vad vill du bli när du blir gammal - om jag blir gammal vill jag ha mycket pengar
Drömjobbet - vet inte längre

FAVORIT
Mat - No aning
Sport - jag vet inte längre
Djur - HUND.
Glass - glassbåt
Låt – Vendetta - dirty penny b.la
Nummer - 16
Tuggummi - extra
Helgdag - Fredagkväll
Årstid - SOMMAR
Tandkrämssmak - inte en aning
Radiostation – 107.1

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Nej inte ur ett förhållande
Rymt hemifrån - Nej
Föreställt dej ditt ragg naken - kanske
Skolkat - Ja
Använt droger - Japp

THIS OR THAT
Cider/öl - Cider.
Pepsi/cola – fy usch och blä
Mc Donalds/Burger king - Mcdonken
Kärlek/sex - Kärlek
Choklad/vanilj - Choklad.
Jordgubbar/blåbär – jordgubbar!!
Kött/veg - Kött
Tv/film - film
Gitarr/trummor - elgitarr
Adidas/nike - nike
Kinesiskt/mexikanskt - blää
Kakor/paj - kakor
Mtv/vh1 - Mtv.
Blind/döv – vet inte

KAN DU
Gå ner i splitt – oherregud nej
Skriva med båda händerna - njaa
Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors - Ja
Nudda näsan med tungan - Nej

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Jaop
Ljugit om din ålder – När jag köpt cigg (A)
Bråkat utan anledning - ja klart

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Jaa
Rökt - Jaa
Shoppat - Ja
Skejtat – HELL NO
Bakat - Nej
Motionerat - Tror fan inte det
Solat - Nej
Haft sex – Jaao

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback