Torsdag 3

2009-01-01 @ 21:58:18
Usch vad less jag blir, jag hatar att folk döljer saker för mig för att jag inte ska bli sur/ledsen. Det gör mig bara så besviken hela tiden, känner mig som någon jävla morsa. Men jag vet ju hur det blir sen, jag har det svart på vitt.
Nu skiter jag i vilket, orkar inte sitta och gnälla. Kan du få som du vill ist, så får man ta konsekvenserna istället, jag slutar med att lyssna helt.
Känner att om ingen lyssnar på mig så lyssnar jag inte tillbaka. Men nu har du lovat en grej, jag tänker inte skriva var här, men om du inte håller det du lovat så blir jag riktigt besviken. Nu är det inte första gången det händer så nu tänker jag inte sitta och le längre och ta emot. Nu är det the end of it. Så nu orkar jag inte sura mer, ska se på Wallander sen blir det sova. Kanske kommer in bilder från igår med!
Godnatt

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback