Torsdag 5

2009-01-01 @ 23:50:20
Hej sötnosar
Jag har kollat igenom nya H&M katalogen och hittade massa fina saker!
Jag som inte har så mkt pengar :(




Väldigt fina att ha till sommaren, men de var lite korta modeller,
får köpa en stor storlek så man kan ha de som en klänning :)



Det har blivit lite konstigt, men den svarta väskan där är väldigt fin tkr jag!



Den är ganska gullig med, snygga jeans till, ett halsband och en sjal. mumms!



jag behöver toppar och här fanns det ju massor! :)



Denna ÄLSKAR jag, har letat efter en sån länge som är så som jag vill ha den,
finns på gina med, en tröja som liknar en skinnjacka. Så hallå, ska ni köpa ngt
till mig, denna!! ;D



En tjusig skinnväska, eller en fejkskinväska. Men jag gillar't!

Nu ska jag leta vidare efter snygga grejer. Men jag har kommit på lite grejer till som
jag verkligen är sugen på om det kommer ut så man kan köpa det.
Andra Avenyn box, kommer det komma ut? Isf är jag på!
Sex and the city box!
Alla high school musical filmerna!:) But, bara lite önskningar.

Puss!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback