Måndag 3

2009-01-12 @ 12:53:29
Lite random bilder från 2008 och tidigare!




Mitt öga :O



Mhm, i love my piercing



Ja puss på er, 1,5 år sen det kortet togs.



Oj, det är nästan exakt 2 år sen



haha snyggt! ett år sen



Datumet på kortet stämmer inte, det är typ 4 års sen ungefär. Gick i 8an eller 9an då kortet togs.



Äreeee party elr?



Sen i vackra april fick jag för mig att bli blond, här har vi ariel ist hos Linn!



Så blev det sen efter att frissan tog hand om mitt skadade hemska hår :)



Sen var håret så ett tag med, btw. kortet är taget den veckan jag var själv hemma. FARLIGT!

Nu ser jag ut som jag gör och har nog det anonymt, eller kolla tidigare inlägg. PUSS


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback