det blir aldrig som man tänkt sig

2009-07-09 @ 14:47:54
Igår skulle jag och Annika luncha i stan, sen fick jag för mig att åka till liseberg, annika vet att jag är impulsiv så vi åkte! Sen efter det var det krogen, såklart mycket kul!
Men först bilderna från liseberg :)


Jag hos Micke, Annikas bror, innan vi drar till Lisebeg :)

Hahahahaha, annika hittade johan palm xD

YEAH!

Tack för igår Annika, jag hade riktigt, riktigt roligt :D slutade  nästan aldrig skratta

En glad emmy i ngn karusell :D

Annika i den nya hang high eller vafan den heter :P

Yeah, uppskjutet.

haha, inget för mig egentligen, bajsar på mig typ! Men den är härlig

Jag åker allt på liseberg, det ända jag helst inte åker i är denna, rulltrappan när man åker den längst uppifrån, fyfan, det är så HÖGT!

En Emmy igen, på min lilla pin står det "bara en gång till" xD

på krogen :D

Emmy vann stjärnvinst och ett andrapris på daim :)

Det var allt för mig, jag vaknade vid halv 2 idag så var rätt trött, plus att jag ska jobba nu vid halv 4 så jag hinner inte skriva mer idag, vi höres imorgon!

PUsssssssss


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fan va kul med liseberg. det var säkert 8 år sen jag va där sist

2009-07-09 @ 15:46:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: r

jag lägger till dig nu.

2009-07-09 @ 19:42:13
Postat av: isabella

åh jag älskar liseberg :D

frågestund på min blogg =)

2009-07-09 @ 20:31:51
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: Emily

härligt med spontanitet :D och va söt du va med kronan :)

2009-07-09 @ 23:01:59
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag hade jättekul jag med! Går inte att ha tråkigt med dej Emmy ;P

2009-07-10 @ 00:08:28
Postat av: Lisa

Okej då förstår jag. Man ska ha texter/bilder på sånt man gillar. =0)



Allt bra med dig?!

2009-07-10 @ 08:58:35
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback