:)

2009-07-31 @ 16:54:50
heej alla sötnosar!
Det har varit en lång kväll, natt och dag för mig! Vi hamnade på krogen igår, sen kom jag inte hem, var lite små jobbigt att tre på natten inte veta vart man ska ta vägen. Men det gick fort att lösa :)
Träffade massa snyggingar på tonic och hade grymt kul på trädgårn sen senare, gick in där vid halv 1 eller ngt, sen var ute därifrån vid 2. I säng vid 3. Sen upp klockan 7 och jobba (Y)

Fyfan vad det har varit segt på jobbet, trodde aldrig jag skulle sluta, sen fick jag med mig cider hem och ska kanske ut idag med. Blir ju danmark imon så får fira det idag xD
Ska lägga in lite kort från igår med!


Annika påväg ner till hennes bror

Jag i fönstret och Annika på bänken :)

Jag in action, eller bilen bakom är xD

Ämmö

Ojda!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback