filåt

2009-07-20 @ 13:05:23
jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har varit i stockholm :) Det har varit bra och dåligt på ngt sätt, har sne uppfattning just nu och ska bearbeta detta innan jag vet.
Men det går ganska bra med min diet xD från i fredags klockan 08.00 har jag ätit två knäckebröd och en halv kycklingfilé. (Y) nej det är inte bra, jag vet, men jag hann aldrig äta, jag tänkte inte på att jag inte ätit. fick äta inatt när jag kom hem, tack johan. höll på att dö på vägen hem, orkade knappt lyfta min arm för jag var helt yr och borta, visste knappt hur vanliga ord stavades. Galet.
Men idag har jag ätit två knäckebröd och lite yogurt, kände inte att jag kunde gå ut o gå imorse, har typ sovit 4 timmar sen natten mellan torsdag och fredag så. Men jag går ut ikväll ist efter jag har varit hos min kusin och gett henne presenter :) Hon har fyllt år.
Grattis sötnos.

Jag förstår vad folk menar när de säger att hjärtat och hjärnan aldrig går ihop.

"Livet förändras, var jag än går
och det kommer kanske, inte alltid va vi två
bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå

Den här pojken har aldrig riktigt sett nån i ögonen
och jag förstår om du skulle träffa nån bättre sen
men månen är död när jag tänker på det
och himlen är gjord av sten

Så många broar jag bränt
Ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Jag har inga starka armar att bära dig på
Jag är inte mycket, inte mycket att titta på
Men du kommer aldrig behöva ljuga igen
och du kommer aldrig behöva se mig, ligga död på vägen...

Så många vänner jag känt
Ingen som jag riktigt behövde, nej
Jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig

Så många broar jag bränt,
men jag går inte isär
när jag går med dig"


Give to momy

Så rätt.

Men nu ska jag fortsätta min dag. hejdå sötnötter


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback