Godmorgon!

2009-07-10 @ 13:01:25
Jaaaaha, vad händer idag då? Orkar man sitta hemma hela kvällen och ha myskväll hos Malin? INte för att jag inte gillar att umgås med henne, men jag menar, det hade varit roligt att dra ut med, faktiskt, är liiiite taggad. Andreas
är ju själv hemma, och jag kanske kan ha fest, men gah, jag vet inte, behöver SOVA. Men idag sov jag 12 h iaf :D

Vad gör man? Kul att umgås när man har tid och inte ska jobba ju. Men krogen orkar jag nog inte. Haha, det blir aldrig som man tänkt sig när det har med mig att göra :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi tack!:D

2009-07-10 @ 14:18:35
URL: http://thimas.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback