godnatt

2009-07-29 @ 23:46:48

Godnatt snyggingar,

nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp klockan 07,00 och börjar 08,00. Jätteeeeee roligt, är så trött så. Jag jobbar nog med Johan tror jag, dagen går mkt fortare att jobba än kvällen så det är skönt ändå. Torsdagskväll imorgon med, Rydell och Qvick kommer till stan och ska visa sig och alla fjortisar visar sig. (Y) Vi får se vad som händer, gillar inte stan på torsdagar på sommaren..

Men som sagt, ska sova nu. Vi hörs imorgon. Puss på era rumpor


1a

2a

3e, mina älskade piercingar, de ska bli mååånga mer :)
Förlåt att jag gjorde er besvikna och cencurerade min piercing i bröstvårtan, men lite hemligt får det vara!


Kommentarer
Postat av: Cia Zikoria

torsdagskväll huh? boråsare kanske? =D

2009-07-30 @ 00:19:19
URL: http://fica.se
Postat av: matilda gellberg

Åh jag vill oxå ha piercing i bröstvårtan, det är så SNYGGT! :)

2009-08-03 @ 11:46:12
URL: http://gellberg.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback