här kommer bilder på de snyggaste personerna som finns!

2009-07-20 @ 15:41:04

backyard babies,  my true love

snygging!

MMMMM! ge emmy :)

Dregen <3

Dirty penny, nytt album i september <3

majuuuuuu

Guns n roses

Världens vackraste kvinna

kat von d

ge mig det utseendet och jag är nöjd. hennes pojkvän  kan jag ta med :)

jag tar honom gärna :D

kan ju inte säga emot att de ser kanonsnygga ut ihop iaf.

mmmmmm :)

helt klart det finaste kortet.

han har världens bästa röst och live var den ännu bättre.

yeah, saints of los angeles.


det var nog alla kort, jag avgudar de allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kolla in min blogg vem som vann tävlingen veckans blogg. =0)



Kat von D är vacker... Jag älskar hennes stjärntatueringar vid ögonbrynet. ;0)

2009-07-20 @ 18:59:18
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: vera

hej, jag har frågestund på bloggen. klicka gärna in & ställ en fråga :) kram♥

2009-07-20 @ 19:31:55
URL: http://reav.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback