hemma igen

2009-07-24 @ 00:01:39
nu har jag varit på bio, jaa, harry potter? kände mig som ett barn. Men det pinsamaste på bion är väll när det är helt tyst, jag klarar inte av det. Försöker hålla mig för skratt varje gång, för jag tänker på vad som kan hända. Eller att ngn mååååste hosta eller så bara för att det är så tyst.
Men jag hatar när saker händer som man inte är bered på, hemma kan man sänka ljudet, men på bion är ljudet så jävla högt. Jag hoppar 5 m över stolen sen de nästa 5 minuter sitter personen jag är med och skrattar åt att jag blev så rädd!

Jaja, nog pratat om mina problem på bion, Nu ska jag se på ngt annat och underhålla mig lite. Tack för kvällen :) Hade jätte roligt.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback