kort från olika tillfällen

2009-07-29 @ 23:11:15

Min söta kusin fyllde år för ett tag sen, jag gjorde om henne lite, hon fick nitskorsom hon har på sig, syns inte så tydligt, men ändå. Sen leopardlegins som hon fick av mig. Tuperade hennes hår och satte dit ett döskallehårband. Gjorde om henne lite, sen kallade hon sig mini Emmy resten av kvällen. Till höger är lillasysterkusin :)

Kolla vad snygg hon blev :)
Kusin: Mamma, kolla vad snygg jag är, detta ska jag ha på mig första dagen i skolan! Är lika tuff som emmy nu!

ska vi rymma och leta efter allt guld i slutet av regnbågen?

lite röd-ögd :/

Från festivalen i Äspered, Qvarre från The kennedy curse och lille felix :)

han är snygg ja!

Alla trevliga böcker jag har fått :)

nu har jag läst mer idag med :) Nikki sixx bok var på engelska men det går bra att läsa ändå fast jag är så kass på engelska. Men jag slår upp de ord jag inte kan, när jag väl börjat läsa så förstår jag helt plötsligt allt :P



HAN ÄR FÖR SNYGG!!!

Kommentarer
Postat av: evelina,

AHAHAHAHAH MIN BROR! XD

2009-08-03 @ 23:12:00
URL: http://kanelle.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback