morron gomorron

2009-07-03 @ 12:10:02
nu har jag vaknat, igår hände en olycka, jag blev lite arg och lyckades ha sönder handtaget på balkongdörren, så idag fick jag ringa och köpa en ny, trodde det skulle kosta flera tusen. Men jag klarade mig med 41 kronor! puh.

Hade ngt i låset gått sönder hade det blivit mkt dyrare, men nu var det bara ngt skydd i dörren som gjorde att om man drog för hårt i dörren utifrån så släpper handtaget så inte tjuvar kan rycka upp dörren. Jag försökte givitvis laga mitt misstag, men jag lyckades inte så var tvungen att erkänna. hihi.

idag fick jag tag i johan efter mkt om och men! Men jag ska köpa ngr cider till mig o malin ska ska vi chilla vid vättern iaf, så får vi se vilka vi träffar på krogen sen, men eftersom han är själv hemma så sover vi väll antagligen där. men jag måste ju träffa min kära vän jossan och supa skallen av oss!

nu ska jag sminka mig o fixa håret, sen ska tekniska emmy fixa balkongdörren!

jag kommer hem imorgon drygt 19, då bloggar jag om mitt dygn. pusshej :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback