rubrik

2009-07-20 @ 22:21:34
idag har jag varit trött hela dagen, helt sjukt, min kropp känns konstig, känns som att jag ska få feber. vill verkligen inte det. Men jag var tvungen att åka till knalleland för att köpa en present till min kusin, så jag köpte lite kläder, hon ska bli lika cool som jag :) så jag köpte nitarmband och leopardlegins, hon älskade dom och kallade sig lill emmy hela kvällen.

Sen lärde sig den minsta kusinen att cykla idag, var så stolt över henne :) Hon är bara 2 eller 3 år, har inte riktigt koll faktisktl.
"Emmy, kolla, jag kan cykla helt utan stödhjul" så cyklade hon med näsan upp mot himlen. Drack till kaffe, sen träffade jag bobo en sväng och sen åkte jag hem och här är jag. Jäääätte intressant liv va? xD
Tog kort på lite av min dag iaf, kommer sen ikväll eller ngt, fick se en regnbåge :)

Håll mig hårt eller släpp mig helt.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback