vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det

2009-07-27 @ 00:45:47

jag hade lagt upp ett kort i juni för 2 år sen, alltså 2007, så hade daniel, min bästa killkompis på den tiden, skrivit en fin sak till mig på msn:

> Daniel < I wanna play god with you säger: (23.42.31)
du är ändå en sån man vill ha som flickvän, en sån som du :)
finns inte många som har så mycket possitivt som du :D
> Daniel < I wanna play god with you säger: (23.42.49)
tror inte jimmy riktigt inser hur bra du är :)

Ett inlägg 1 månad senare:

"de känns som att dagen igår var som ett tredje världskrig.
de ringde i min mobil heeeela dagen, folk snackade så mkt skit rätt i mitt öra.
jag har aldrig gråtit så mycket heller, eller vart så snurrig.
vad ska jag tro på? vad är rätt, vad är fel?
Men en sak kommer jag alltid veta, Jag älskar dig Jimmy."

Ja, den dagen minns jag.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback