Yes

2009-07-25 @ 10:39:30
Snart är det faktiskt den 1 Augusti, känndes faktiskt som att det var låååångt kvar dit! Men det är om en vecka idag!

I Malins födelsedagspresent fanns det bara ett brev från mig, där det stod att hon skulle rymma med mig och äta röd pölse och dricka öl. Hon blidde glad och då var det den 29 Juni. Fan vad fort det går. Så nu på lördag åker vi 09.30 och kommer hem på natten 02.15 samma dygn. Sen ska jag jobba dagen innan vi åker till 02.30 och jobba kvällen samma dag som vi kommer hem (Y) haha. Kommer vara AS pigg.
Men fan vad farligt kul vi ska ha! Längtar dit som fan nu.
På måndag kommer det hem massa post till mig, har beställt massa roliga saker. hihi (6)

Men nu ska jag fixa mig, sen ska jag iväg till jobbet, hoppas jag inte svimmar, har ju legat ner i typ 4 dagar och är fortfarande helt slut. Men det kommer säkert ordna sig. 12-17,45 ska det vara, men brukar ju gå när det lugnat ner sig. Gratis spelen på lördagar gör allt hela borås kommer till oss xD Snåla Boråsare.

Sen ikväll blir det kanske Äspered om Malin och Josse väntar tills jag slutar, det finns ju inte direkt ngr bussar till äspered, vet inte hur vi ska ta oss hem heller xD Sen slutar det säkert med att vi går in på tonic när vi kommer ner till stan. Det kan jag sätta mkt pengar på! Men vi får se om jag kan följa med först.

Men vi hörs ikväll, nykter, efter jobbet eller onykter. Vi får se ;D

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback