jag vänä

2009-06-22 @ 11:39:29

Jag är arg, samtidigt som jag är ledsen och glad. Jag har världens konstigaste känsla i kroppen. Jag är arg på dig för du beteer dig som en jävla råtta och att jag är trött på att allt handlar om en person, jag är ledsen för att det går till spillo det bra, för det var faktiskt bra. Det jag är glad för är mig själv, att jag inte fallit för dig och för att ditt spel är lättare att läsa än du tror. Jag läser dig lättare, mkt lättare än du tror.
Men du betyder mkt för mig, hoppas du vet det, detta är bara för att lätta lite på allt. Jag saknar dig och allt.

Om två dagar åker jag uppåt i landet igen, mot borlänge och peace and love. Det ska bli hur roligt som helst! Ska börja packa snart, kanske idag och fixa lite annat smått och gott


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad har hänt sweetheart?

2009-06-22 @ 14:21:38
URL: http://josefinesveen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

huuh?;(

2009-06-22 @ 19:40:00
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback