min helg

2009-06-15 @ 10:44:00

jaaaaa, studenten i fredags. Svår att missa, har aldrig haft så roligt, inte på länge iaf :) shit shit shit!
Började med att jag sov hos vivi, öppnade min första öl 5 senast, sen blev det ngr tills vi kom till skolan, ingen alkohol i skolan var det tydligt om. Så hann bli nyktra igen innan klockan 11 då vi sprang ut, Sen var det dags att supa igen när vi var uppe på flaket! Sen skrek vi och sjöng och höll på ett tag, det var en galet rolig känsla!
Sen hem och äta med släkt och vänner, bli nykter yttligare en gång, ut till lousie i klassen och börja supa för en trejde gång. haha, det var grymmt roligt. tog ett tag att få i de första ölen, men sen var det inga problem.
Sen dagen efter 08.40 bar det av till stockholm! Var lagom pigg.
Läste ut min The dirt bok iaf, var mkt stolt över att jag läste övef 400 sidor fram och tillbaka från stockholm :)(Y)
idag ska jag träffa Natalie, sen kanske malin ikväll? jag vet inte, har inte pratat med henne, men jag hoppas hon läser detta och säger: JA! :D


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback