sommar!

2009-06-01 @ 14:41:32
Nu känns det som att sommaren är här som aldrig förr,
- Det är varmt
- Det luktar nyklippt gräs oftare och oftare
- Grillarna kommer fram och det känns så underbart med lukterna från nygrillad mat
- Skolan börjar ta slut

You name it, snart är det dags att ta ett dopp också.
Jag vet inte om jag sagt det, men häromdagen kom peace and love biljetterna och idag köpte vi tågbiljetter, nu finns det ingen återvändo, det är inte ombokbara biljetter. WIHO!
Håkan, Dregen, Dia psalma, Nikki sixx, here we come!
Sen är jag typ klar i skolan med allt bajs med, bara massa skit utvärderingar och betygsnack kvar, jag är så självklar överallt, antingen ett typiskt G, VG eller MVG :) Eller så tjatar jag till mig ett bra betyg.

Sen har jag och Malin suttit och kollat på resor utomlands, snart bär det av. 2 månadar eller 3 kvar eller vad vi sa. Men Lotta skulle åkt med, men nu verkar det som att hon ångrat sig eller ska vara med Fidde ist. Det var tråkigt eftersom vi bestämt att åka alla tre. Men så är det ibland, jag vet att jag och malin kommer ha roligt som vanligt och göra platserna vi kommer till livsfarligt.

Nu till helgen händer massa skoj med, tänker inte säga av olika anledningar, hemligt och överaskningar. Hihi.
Jag vet en som kommer bli chockad, hon kommer dö eller iaf svimma xD
Sen studenten den 12:e, jag hoppas mycket folk kommer ner och ropar på oss. Jag kommer leta bland publiken, hoppas jag har mina arbetskamrater utanför bingon och vinkar lite på mig, jag hoppas min släkt är där och jag hoppas jag träffar mina vänner på kvällen på grand eller xoy!

Just nu gör jag det sista jag ska göra i skolan, skriver rent APU uppg. Sen ska jag pissa på detta alltså. Orkar inte med detta mer!
Men nu ska jag göra det, sen vettefan, sova eller träffa malin en stund. Är trött som fan sen helgens upptåg!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback