sorry

2009-06-06 @ 14:14:14
varit dålig på att blogga igen, men jag har varit överallt och ingenstans de här två dagarna. Först i Torsdags ringde Jani och sa att han inte kunde komma till Borås, så han betalade min biljett den lilla fjanten så jag kunde komma till enköping :) Men jag såg att bussen skulle gå 00.20 från borås och vara i jnkp 01.45 och att ngr i min klass skulle till jnkp på dagen för att avsluta deras badverksamhetskurs elr ngt. Så jag åkte med jonas och vivi till jnkp med full volym och gamla låtar på, det var sjukt roligt. Sen väl framme fick jag inte tag i jossan så fick få in på badhuset med kläder, fruktansvärt varmt.
Men det gick, sen körde de till A6 för att äta mc donalds, jonas bjudde med, muckos tack. Sen in på systemet, för jag fick för mig att supa och gå direkt från krogen till bussen, eftersom krogar stänger klockan 2 och bussen gick kvart i 2.
Så jonas köpte 6 st 7.3 "stark starköl" haha. Lite roligt.
Men fy, var full vid halv 9 då vi  drog ner till bongo, Sen där inne var det happy hour. Fyfan, vad farligt. Så jag ramlade därifrån vid kvart över 11 eller ngt för att gå till bussen, det visade sig nämligen att krogen stängde 12, så jag trodde nog klockan var 12 när jag gick därifrån.
Sen vid 00 gick jossans sista buss hem och resecentrum stängde, så jag satt utomhus i säkert minusgrader, blåst och regn. Som tur var så var jag as full så mådde la inte jätte dåligt av det. Men tillslut sa jossan att jag skulle gå till ett hotell och be att få sitta där inne. Det gjorde jag lydig som jag är. Så ramlade jag in där och de bjöd mig på mat för de såg nog att jag inte mådde speciellt bra och var helt dyngsur.
Sen såg jag bussen vid halv 2, så sprang jag dit och satte mig där. Bussresan var katastrof med, sov väll en stund, men de skulle ropa varje hallplats han skulle stanna vid och prata i micken och sen när man skulle åka från en hållplats tjöt knappen för att alla inte hade bälte på sig. Blev GALEN. Sov max 2 h sammanlagt, resan vad 10 lång. Sen vågade jag knappt sova heller, kul att vakna och åkt för långt, typiskt min tur så.
Sen väl i Enköping kunde inte hämta mig, så tog taxi till miniprinsen. Ja, sen vad vi gjorde där är censurerat :D Men det var tråkigt att åka hem, hade kunnat stanna en stund till.
Hemresan är väll inget speciellt med, åkte ett tåg med två våningar bara :O asa häftigt.

ska visa kort sen på min lill tripp :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback