wej

2009-06-08 @ 21:13:54
idag har jag och malin kirrat allt inför peace and love och min student, det är jävligt nice!
Har köpt tält, målat det jätte fint, vi måste ju hitta tältet!


hon satte fasktiskt inte upp det själv fast det ser ut så, var bara stolt av oss, sen satte malin på ngt regnskydd eller ngt ;)

haha, man ser inte alls vilka jag har skrivit, NIKKI SIXX OCH DREGEN är mina :)

dagliga träningen xD

från festen i lördags, hittade en hund som var min paris-hund :)

söta pajkar :)

shoota lite (:

det fanns en del killskor att låna, så vi tog nog en var tror jag av alla.
Evelina, jag och Malin :)

Evelina, Emmö och Mollan

i hate you lillprinsen, förstöra hela min hals

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback