Tisdag 1

2009-03-24 @ 19:01:30
jag får låna min brors dator, yäs :) är jätte klad, för om 5 timmar får jag lön! Wej.. Fick dock reda på att Malin kanske inte kan åka på peace and love :( Hon ska börja jobba den veckan och får kanske inte ledigt, så vi får se. Men jag vill inget heldre just nu känns det som. Men om 2 veckor eller något så åker jag och malin ev. till stockholm, kan bli farligt men roligt :D 

Jag tror jag kommit  på vad jag ska plugga till nu, socionom eller hur fan det stavas! Vill jobba på behandlingshem eller något sånt, det tror jag fan jag skulle gilla och vara bra på. Men jag får se, jobba något år först och tjäna pengar, sen flytta till en annan stad. 
Imorgon ska jag klippa min och färga håret, få i löshåret och sedan ska jag förlänga naglarna (Y) me like. 
Men nu ska jag försöka få tag i min babe. bye

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback