en dag i/med skolan

2009-05-20 @ 18:31:40

Först hade vi bild, men sen efter var det fotbollstunering mellan alla gymnasieskolan i borås, Almås, Teknis,Bäckäng, Jaun Bauer (stavning), Viskastrand, Aspero, Tullen och den andra skolan, minns aldrig deras namn. Dålig på minnet. Men först på bilden kan vi börja med då.

Martin ute på vift med snyggaste förklädet, tänker bara på porr när jag ser det :O Är det i eurotrip då de springer runt i sånna på de där stället i Tyskland eller vad det var? Aja :)

Martin kladdade ner mina byxor så då tyckte jag vi skulle fortsätta, så han satte en hand med färg på dom. Tyckte de blidde lite coolt, så när han väl var igång fick han göra ett till :D

hahaha, blidde en på rumpstumpen med, lite för högt upp men shit ta same. hahahaha, sikket fjortiskort xD

Sen gipsade jag min hand, den ska bli fett cool :) ska ha den som staty i mitt rum. Yeah, rock n' roll!

Hihi, jag hittade vaselin, det var roligt!

Almåsare påväg till Borås arena!

Patetiska sidan, först från vänster, viskastrand är gröna, sen är det LBS, ska nog vara svarta, jag vet inte, de är så mesiga och syns knappt!, Sen den stora högen är bäckäng, sen Tullen de lilla som sitter till höger om Bäckängs eleverna :)

Men såklart hade almås störst klack, delvis för att det vara abligatoriskt att vara där men ändå xD

Tack för mig, nu ska jag ut och fira vår förlust! Vi hade riktigt skoj iaf, mycket lyckad dag. Hoppas det blir bättre och att jag och malin hittar lammkött. HAHA, tänk om jag kunde utrycka det jag vill här. Jag och Malin  är som killar när vi är och pratar, allt om sex och killar typ. Sad story :) Men så äre. Nu ska vi ut och supa jävel. puss på er!


Kommentarer
Postat av: vivsan

portalen!

2009-05-20 @ 20:59:02
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja lbs hade nog minst klack, men vi vann mot er! ;)

2009-05-21 @ 19:43:00
URL: http://peltoperaa.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback