@ home

2009-05-11 @ 12:04:09
Nu är jag tillbaka i borås tyvärr, jag vet inte om jag tyckte det var så skönt att åka hem, nej faktiskt inte. Hade kunnat stanna länge till, det kändes så naturligt där. Fast jag hatar staden, men den var bättre än förväntat faktiskt, fanns en del roliga butiker.
Men vad jag gjort, i lördags så kom jag fram till stockholm vid 4, då fick jag själv ta mig 4 hållplatser med tunnelbana, du det var inte lätt att hitta tunnelbanorna när man var vid bussterminalen :P Fyfan, 2 våningar ner där, in där, köp ett 24-timmars kort där, blabla. Sen när jag väl kom fram så träffade jag Jani, han såg ut som en igelkott, höll påatt fixa dreads, haha, det var skoj. Gick typ 1 m ifrån för att garantera att folk inte trodde vi kände varandra ;) skoja!
Sen träffade jag bobo efter 2 timmar eller ngt, då satt vi mest och prata, sen så gick vi från studion där han gjorde sina dreads så drack vi en öl. Sen ringde de andra som bobo har lumpen med, så skulle de till ngn krog, så tunnelbanan igen vidare, inte lika hemskt när man var två. Så fick vi i oss ngr öl till, en öl kosta 25 spänn och shootarna 30 elr ngt, 4or. Var rätt impad :O det är billigt. Så drack en del, sen kom jag på när jag var påväg till tunnelbanan igen att jag var själv i gamla stan! Hade jag varit nykter hade jag nog skitit ner mig, har ju varit typ 3 mord där förra veckan.
Men jag överlevde fast jag gick vilse och inte orkade vänta på bobo o co. Så träffade jag jani igen, då var klockan 00.30. Då hade han suttit där 13 h ungefär. stackarn. Sen skulle vi sova på hans jobb, somnade nog inte fören 4 eller ngt, däckade jag nog rätt gött.
Jag snarkar inte Jani, så klaga inte!:P
Sen gick vi upp 8 och skulle hem till honom, men då missade vi tåget, så vi gick in i stan och låste in alla mina väskor i ett värdeskåp, stod och testa så det var omöjligt att ta upp, och det var det. så då låste jag in det. Sen såg vi massa coola grejer i stockholm jag bara sett på tv, som plattan, sergels torg tror jag det stavas b,la. as häftigt!
Sen åkte vi hem till hans kompis Jakob och hans bror. Där satt vi tills vi behövde åka osv.
Bläe. Ville inte hem.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback