idag

2009-05-27 @ 16:11:51

och igår har jag haft galet roligt med min jobbarkompis Natalie, vi har gjort massa galna och konstiga grejer. Vet inte varför folk blir konstiga när de är med mig, alla barra tittar på mig och mina kompisar när vi umgås. Vi skrattade nog 40 minuter eller ngt, sen skrattade vi typ halva natten med eller ngt.
Sen nere i stan så skulle vi se vilka vi skulle rösta på till Europavalet eller vad det är för skit. Så vi köpa lotter från socialdemokraterna, så sa vi att vinner vi inte så röstar vi inte på er! hahahaha. vi vann inte, så det fick bli ngt annat parti, men så långt har vi inte kommit än.
Sen har vi spelat bingo idag, vann faktiskt en hel del och igår med, det var nice :) Sen nu är jag med malin, köpte min peace and love biljett igår och malin ska köpa sin idag eller imorgon. Kanon (Y)


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback