Liv lista, läs nu (:

2009-05-15 @ 13:23:53
Brukar du komma i tid: Knappast, fint folk kommer sent
Vad hade du i din mun senast: Macka :)
När mår du bra: I något trevligt sällskap, en öl och bra musik
När blev du fotad senast: Idag.
Hur känner du dig nu: Ja, faktiskt
Kan du laga mat: Ja visst, jag har hört det. Nhaat
Vad pluggar du: Studenten 12 juni :) så nu skiter jag i allt :D
Vad tycker du om fötter: De är praktiska men fula :)
Är du smart:  När jag har ork att tänka
Vad har du på dig: en tröja och slips som jag snodde av min bror xD.
Är du aktiv i skolan: Ja, fruktansvärt.
Vad saknar du: Hemlis, en fjant iaf :)
När och varför grät du senast: Jag vet inte
Var det pinsamt att svara på det: Inget alla har
Hade du en bra kväll igår: Jag vet inte :O Minns inte vad jag gjorde, var med linn iaf, det var nice :)
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk eller kaffe.
Vad ska du göra i sommar: Jobba jävel, vara med kompisar, peace and love och utomalnds.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! :)
Vad vill du jobba som:  Jag vet inte :O Polis 
Har du tråkigt just nu: Jaa, ska fixa mig snart.
Vad gör livet värt att leva: Underbara vänner!
Vad i livet ångrar du: Haha, ojdu, jag har gjort mkt dumt.
Är du musikalisk: Jaaaaa, som en kråka
Vad lyssnar du på för musik: rock, men de finns mycket trevligt som spelas när jag är glad
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, jag har min egna sen säger folk olika.
Är du bortskämd: Har varit, sen slutade jag sköta mig och då får man inget hemma mer än presenter när de måste
Är du trött: Jaa.
Vad gör du imorgon: Vara barnvakt och gå på ngn spelning med baby

Din första
Operation: Handleden
Första piercingen: Tungan
Första bästa vän: Jag vet inte, cicci kanske? eller malin
Första priset: Jag vet inte, spelade mkt lotteri när jag var liten åt mamma, hon ansåg att jag hade mkt tur och vann faktiskt mkt :)
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Cypern.
Första konserten: Jag vet inte,
Första kärleken: Haha, hemlis

Favoriter:
Filmer:  Det är olika
Tvprogram: Andra avenyn eller two and a half men
Musik: Håkan Hellström, Guns n' roses, Backyard babies
Drink: Många olika, drinker på krogen är väll himlagott eller redbull vodka
Kroppsdel (på kille): Magen, ögonen
Sport: Inget
Plagg: Leggins.
Skola: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Bok: Ingen aning

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Fixa mig.
Lyssnar du på: Hollywood whore.
Väntar du : INget, bobo och systemet.
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig 

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback