På färd

2009-05-09 @ 12:56:44
Nu är jag på färd igen, nu till stockholm igen, det ska bli mysigt :) Nu ska det bli en hel natt och inte bara över dagen hos min lilla prins. Men fan vad ont i huvudet man får av att åka buss, först får man lock för öronen i varje upp eller nerförsbacke, sen för att man sitter vid datorn får man huvudvärk. Fyfan! Har bara suttit här sen 20 i 11 ändå, annars kan jag sitta lite längre innan jag dör typ. Men jag är framme 16.05 eller ngt, då ska jag kanske pendla mig runt i stockholm själv, det gillar ju jag! NOT.
Fyfan vad rädd jag är för den staden, ska sluta kolla på efterlyst, sa min pappa imorse innan jag åkte:
p: Ta det lungt nu emmy när du ska dit, vart ska du sova?
e: hos Jani såklart, men jag tar det alltid lungt. Vi ska inte ens ut på krogen? (han säger alltid så när jag ska ut, elr så säger han: du vet vad som gäller.)
p: Nej, det vet jag att du inte ska, men har du sett på efterlyst? (ironiskt) I den jävla staden händer allt. Så passa dig.
e: jaja, ska hålla hårt i min väska
p: blondie, gå nu, hejdå.

De senaste gnäller alla på att jag borde färga det blondt igen, så jävla tröttsamt, eller att jag är emo. Bläaee, döda :) Min lärare tkr jag har blivit svart, trevligt.
Men nu ska jag nog försöka sova en timme eller så, 3 timmar till. hejdå :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback