Blä

2009-11-16 @ 20:52:09
Måste börja paacka, vad ska jag ha med mig då?
Har med mig två väskor, en stor sportbag och en handväska.
Först i sportbagen:
- 2 handväskor till ;D
- 1 locktång
- 1 plattång (får använda ett strykjärn hos Jani annars.)
- Han*kl**r!
- En glitterväst
- 2 olika zebratoppar
- En stor guuul t-shirt! Mycket viktigt ;)
- Ett leopard linne
- 2 vita brottarlinnen
- En klänning
- En partytopp
- Ett par mjukis
- En tjocktröja
- 4 sjalar
- 1 halsduk
- Underkläder, blir inga detaljer på det ;)
Var mer kläder än jag trodde :O
Men bätte för mkt än för lite faktiskt.
Ska ändå bara bära den till Jani, sen tänker jag inte slänga runt på den där väskan!
I min handväska har jag med mig det viktigaste bara.
Sminket, plånboken, ipoden, datorn och biljetterna. Sen lite resgodis kanske (A)


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback