.

2009-11-29 @ 10:40:11
Vart ska jag börja?
Hur ska man beskriva en känsla man har i kroppen.
Jag vet att allt är svårt just nu och att vi varken vet ut eller inte.
Delvis för att mitt humör sviktar mellan grym ångest och lyckligaste personen på jorden.
Och ni tycker det är konstigt att jag har svårt att välja eller veta vad jag vill?
.
Jag har känt att jag ville i tidigt stadie, jag hade hittat någon att prata med.
Vi pratade varje dag och skrev sms konstant, fast du inte ens hade tillåtelse att ha telefon.
Sen December förra året har vi pratat varje dag, sen första gången vi pratade.
Jag kan sitta och öppna mig här och berätta hur fina känslor jag har,
men ingen kommer förstå mig om du inte känt ett så starkt band och så starka känslor.
.
Allt känns som i en film. Totalt.
.
Ibland känns det som all skit jag får ta väger tyngre än det bra.
Sen kommer pirret, då tänker jag inte på något annat, då glömmer jag bort allt det dåliga.
Tänk dig lite såhär:
Du är riktigt godissugen, allt verkligen påminner dig om godis, folk retar dig och äter godis framför dig.
Tänk tanken hur du mår då.
Så fort du får godiset så glömmer du hur dåligt du mådde innan du fick det.
.
Men det viktigaste för mig, vänner eller partner emellan.
Är att man känner varandra utan och innan.
Jag vet nästa till hundra procent vad alla blickar betyder, vad alla handlingar är påväg.
Om du gör så eller så förstår jag varför eller vart det kommer sluta.
Man ska se hur man mår bara genom att titta eller känna atmosfären.
Ord ska inte behöva användas.
.
Jag klarar av att ta mycket skit, jag klarar av att bli avvisad.
Jag klarar av att du tar ut saker på mig, jag klarar av det mesta.
Men jag klarar inte av lögner, Jag vill inte höra någon vit lögn.
Jag kommer aldrig klara av att se dig lycklig med någon annan.
Jag klarar inte av att se dig må dåligt, din smärta är min smärta.
.
Ingen kan få mig på sämre humör,
Ingen kan få mig på bättre humör,
Ingen har någonsin gjort mig till den jag är idag förutom Du.
Ingen står ut med mig som Du,
Ingen betyder så mycket för mig som Du.
Ja jag kan fortsätta länge.
.
Vill du bli av mig ska jag låta dig vara, Du kommer fortfarande alltid vara i mitt hjärta och i mina tankar.
Jag kommer aldrig skratta åt dig eller förnedra dig för att du sagt vad du tycker eller gjort ett val.
Jag kommer heller aldrig glömma den vän jag kommit så nära och som gjort mig så glad.
Aldrig
Jag tror jag stannar här.
Tack.
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Herrn

Det var väldigt gripande. Du har alldeles rätt i det du säger... Har varit en skitstövel... Vill absolut inte förlora dig, har det svårt med känslor vad de än rör sig om speciellt kärlek.



Du hittade ju mig, så det är klart att du blev kär i mig. Jag hade fattat tycke för dig redan när vi pratade i telefon på västberga, kommer du ihåg när jag blev ledsen för honom? Helt sjukt, att jag ens bryr mig, menar kände ju dig bara över telefon.



Sen träffades vi, då gick allt väldigt hastigt till, under onormala omständigheter på en onormal plats. Allt var ju upplagd som en teaterpjäs först. Sen kom draman in redan vid första scenen.



Men det jag vill säga är att jag känner otroligt starkt för dig. Om du är ledsen så blir jag faktiskt helt knäckt psykiskt, gillar att se dig glad framför allt. Förlåt för att jag varit dum föresten, vet inte vad som tar åt mig ibland, kan ju bara gissa.



Jag har mina föreställningar om en relation och du har dina på något sätt måste vi få det att fungera tillsammans annars blir det pannkaka.



Jag älskar dig mer än du tror, mer än jag visat.

2009-11-29 @ 10:57:54
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback