Godmorgon

2009-11-17 @ 12:11:15
Godmorgon föresten,
jag somnade väll vid 4 eller senare, kunde verkligen inte sova.
Låg och tänkte på saker jag aldrig tänkt på innan, var trött i kroppen men inte i huvudet.
Bara låg och vred mig konstant.
Sen vaknade jag 8 av att pappa ropade utanför mitt rum.
Sen ringde det i hemtelefonen vid halv 10.
.
Sen vid 14 ska jag ner till stan och träffa Emelie, sen ska jag köpa nya **ringar och lite annat tills imorgon.
Kommer inte hinna springa runt imorgon för ska på möte på jobbet innan tåget åker iväg.
10.05 åker jag mot herrljunga, sen enköping, sen märsta :)
Jappjapp.
Ska fixa mig nu och bädda sängen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin blogg du har!

2009-11-17 @ 13:02:29
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
Postat av: gabriella

Bra blogg :D

2009-11-17 @ 15:05:13
URL: http://gabriellanilssonb.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback