Hej!

2009-11-21 @ 22:53:59
Hej allihopa,
jag vet att jag är riktigt kass på att uppdatera min blogg nu.
Men jag är i stockholm ju så hinner inte riktigt med att skriva,
Jag springer runt lite överallt. Men en kortis:
.
Onsdag: Drack lite, drog ner på en krog och sjöng i mickar.
Det var jag, Jani, Hampus och Janis kusin Fanny.
.
Torsdag: Ja, vad gjorde vi då?
Vi satt nog och umgicks, om jag inte minns helt fel på dagarna, i Janis källare :D
Haha, låter lite komiskt, jag vet.
.
Fredag: Igår, då åkte jag och Jani till hans kusin Elviira.
Där tog vi några öl och sedan ner på krogen.
Där träffade vi även Fanny och andra släktingar till Jani.
Sen träffade vi hans två vänner Jonte och Jesper.
Riktigt roliga och trevliga pojkar :)
Sen blev jag full.
De som känner mig vet att det kan sluta vart som helst och när som helst.
Jag stod på krogens tak och fick hoppa 2 m för att komma ner (Y)
Sen satt vi och spelade tv-spel till halv 6, då drog vi och käka på statoil.
Sen hem och sova. Sen såg vi New moon på dagen med.
.
Lördag: Idag har vi inte gjort så jätte mkt, varit i Haninge och träffat Janis kompis Johan.
Satt och tog ngn öl på en Kina resturang osv.
Sen drog vi därifrån och träffade Jakob.
Och nu sitter vi här.
Uppdatering från storstan.
Vi höres imon eller så :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback