Hej!

2009-11-07 @ 17:37:26
Dagens händelser:
Nummer 1:
Emmy får order från ett lag att låsa deras omklädningsrum, deras dörr går inte att låsa upp innefrån utan är bara ett handtag.
När ifk göteborg, som det var, kom upp och bad mig låsa så frågade jag om alla var ute från rummet. Det var ngr kvar. Så jag väntade på tre killar, så gick dom ut. Sen låste jag.
Sen dröjde det väll 10 minuter så började det dunkas som fan på dörren, då hade jag låst dom inne xD HAHA!
.
Nummer 2:
4 tjejer, jag, Annika, Malin och Cicci sitter och spelar kort. Så kommer två killar ner i kalsonger från ett av rummen och vill spela klädpoker.
Vi tveckade först eftersom vi trodde vi skulle förlora, eller rädlsan att de skulle förlora och ta av sig xD Jag vet inte vad som skulle varit värst.
Sen gick dom när jag sa till dom 10 ggr att ta på sig och retade dom för deras magar, de envisades om att de hade 6-pack, men jag ansåg att det var 1 stort pack ;)
Sen övertalade jag de andra att vi skulle slå dom i poker och se om de blev knäckta eller tog av sig. haha :D Men de kom inte tillbaka så det blev ingen poker.
.
Sen sa vi andra roliga grejer som nog kommer vara internt. Det är nog bara roligt för oss! Men vi kan säga att vi hade en väldigt rolig dag iaf. Efter ett par få timmar sömn, eller en timme rättare sagt så skrattade man åt nästan allt. Vi kollade götakanal på tv, den hade nog inte varit kul om vi sovit några till timmar!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback