Hiss och Diss!

2009-11-06 @ 12:01:31

1. Väckarklockan

Är den inte ascool? När larmet går så flyger väckarklockan iväg så får man jaga den, larmet slutar inte låta fören klockan är tillbaka på "basen".
HAHA, ngt för mig. Jag vaknar aldrig av alarmet på min mobil,  och gör jag det så somnar jag om.
Så jag tror detta skulle vara perfekt, får jag upp och springa så jag inte somnar om xD
.
2. Sweden rocks online shop
För sånna som jag och några till som är någon typ av rockare så finns det sjukt mycket häftiga grejer där alltså. Kläder och massa snygga smycken m.m!

3. Sunes jul
Haha, det tycker jag verkligen är hur roligt som helst, men det är väll min torre humor som slår till igen ;) Jag vet inte!
1. När något gör ont
Då syftar jag mest på fysiskt. Jag är så ynklig, eller mesig. Har jag lite ont så tänker jag inte på ngt annat. Just nu har jag ont i armen.
Min mamma undrar om jag är sån som tror jag är sjuk. Vet inte vad det heter.
Så fort jag är frisk eller slutat ha ont på ett ställe brukar de förflytta sig så har jag ont ngn annanstans. Jag tror fan det ligger ngt i det xD
.
2. Scrubs
Jag känner många som gillar det programet, jag förstår fan inte varför. Det är verkligen inte ett jävla dugg roligt, det är helt sjukt tråkigt. Jag måste säga det, varför kollar man på Scrubs?
.
3. Att ingen gett mig en rapattack!
Jag som har så konstiga grejer för mig och ingen har ringt the voice för att ge mig en rapattack. DÅLIGT! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika Wacker

Scrubs är bäst! Man kollar på den för att det helt enkelt är jättekul! Man dissar intes Scrubs!!! :P

2009-11-08 @ 13:33:20
URL: http://wacker.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback