Hiss och Diss!

2009-11-09 @ 22:48:21
1. Ärlighet
Det minsta man kan begära tkr jag av människor i din omgivning, iallafall ens närmaste vänner. Jag kan helt totalt frysa ut en människa som inte är ärlig. Okej, små vitalögner, det gör väll alla.
Men det är skillnad att säga "Jag kan inte prata just nu" fast man inte orkar, eller att man säger "jag älskar dig" och inte menar det.
Det tycker jag.
2. Facebook
Helt klart viktigast att hissa! Det är fan värsta innegrejen nu, jag följer alla mina vänners liv med denna grejen. Sen är det inte nytt, facebook, men fan vad bra att ha. Mycket bättre än bdb och all annan skit man har haft.
Menmen, snart kommer det väll nytt och ersätter, vem vet?
Ja, hela min släkt har ju typ facebook så det är ju ett sätt att snacka om man inte ringer allt för ofta.
3. Eminems senaste skiva, Relapse
Vissa låtar är helt sjukt bra, My mom och beautiful är helt klart bäst. Lyssna på dom nu på erat spotify.
1. Ångest
Jag har lätt att få ångest och dåligt samvete när jag gjort något dumt. Många tror inte jag får det för jag döljer det väldigt bra, iaf för mina föräldrar som får ta mkt skit.
Men jag har faktiskt blivit mkt bättre på att hantera det nu det senaste och ber faktiskt om ursäkt. Det har jag nästan aldrig gjort i hela mitt liv, bara skriker ut allt jag har inom mig sen går jag tills personen jag skrek på kommer krypande och ber om ursäkt fast jag gjort fel.
Det gör ont att såra andra så, men jag har varit så svag i mig själv så har inte haft stake att be om ursäkt.
Så är det, hatar känslan av ångest och dåligt samvete pga att jag bryr mig så mkt om andra, mer än jag visar.
2. Allt liv i bloggvärlden
Jag hissade det för ett tag sen, men vafan. Nu började det gå över gränsen, visst jag anstränger mig och följer det, men jag har inte så mkt annat för mig ibland.
Men nu är det sånt jävla liv så man får ont i huvudet, vet inte om det är planerat för att ge folk pr. Ibland undrar man ju.
3. Borås
JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ DENNA JÄVLA STADEN, JAG ORKAR INTE ENS FÖRKLARA MER. De som bor här kan nog hålla med mig, finns fan inget värre. DÖD ÅT STADEN, ge mig skjuts härifrån.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback