Jag har en åsikt!

2009-11-16 @ 17:47:40
Jag läste precis i min bästa väns blogg, wacker.blogg.se.
Hon gjorde en bra Hiss och Diss lista. Kunde inte annat än att hålla med.
Hissarna är klockrena, hon hissar bl,a att vara ung och att åka utomlands.
Jag har kommit på att jag vill börja komma iväg,
vill träffa nytt folk, se nya miljöer och testa på nya saker.
Jag vill inte dö och födas i samma stad, då har jag fan inte lyckats.
Sen dissar hon Svek och kärlekens jobbiga del (Man tycker om en person som inte tycker om dig tillbaka)
Det är väll verkligen sant.
Jag har det jobbigt med det just nu, åt båda hållen.
Det är skit jobbigt.
.
Ja jag vet inte hur jag ska hantera det alls, jag vill lägga mig i fosterställning och fundera på ngt annat.
Men det är inte alltid så lätt.
Jag måste lösa det, men jag vet inte hur.
Jaja, jag får ta tag i det.
Xoxo.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback