Önskar mig

2009-11-30 @ 14:58:50
Jaaa. Jag har varit inne på det innan. Men nu har jag kommit på något som fyller på listan.
Minns ni vad jag önskat mig?
Håkan dvd:er¨
Då började jag fundera, konsertbiljetter till mina favoritartister hade inte varit fel heller!
Håkan Hellström
Dirty Penny (omöjligt kan jag säga redan om någon kollar vart de spelar)
Mötley crue
.
Ja osv. Har ju massor med bra artister.
Sen hade jag velat ha cd-skivor av dem med. Det hade inte suttit helt fel.
.
Tatuering hade jag velat ha med. Det är svårt att lägga i ett paket. Men det hade varit mycket roligt att få möjlighet på något vänster att få tatuera sig.
.
Fixa mitt hår!
Jag behöver nytt löshår och kanske massa produkter till mitt hår. Spray, glitter, produkter som är bra för slitet hår. Ja you name it :)
Inne på Fannyhair.se fanns det både löshår, blekningsmedel till tänderna med bra rescensioner.
Till löshåret behöver man microringar med.
Microringar
.
Böcker:
Kat Von Ds bok High Voltage Tattoo

Twilight böckerna

Jaget och missbrukaren

.
Nya hörlurar till min ipod
.
Lack eller Latex Leggins!
.
Dessa grymt snygga handskar från swedenrocks shop


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback