Snyggaste killarna i Sverige

2009-11-13 @ 12:15:43

1. Dregen
Han vinner lätt, det är inte tal om saken, lätt Sveriges snyggaste man!
2. Lizzy DeVine
Vet inte om jag ska skriva under varje bild varför jag tycker det?
Räcker väll att bara titta och njuta flickor!
3. Dennis Lyxzén
Han har tydligen redan vunnit Sveriges sexigaste man, men då är han bara värd en tredjeplats på min snyggaste-man-lista. Det är större att bli 3a på min lista!
4. Fredrik Ljungberg
Mmmmmhhhh, han är snygg!
5. Emilush
Vet inte vad som gör att han är så snygg, men det är han!!

Kommentarer
Postat av: josefin

håller inte riktigt med inte! :P

2009-11-13 @ 19:29:29
URL: http://josterholm.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback