<3

2009-10-04 @ 10:31:20
Sitter nu och kollar på Jani när han får massage, liite orättvist. Men han får massera mig sen ist ;) Vill inte åka hem, vill stanna länge länge.
Allt är orättvist, gör så jag kan stanna länge!
.
Sovit som ett barn i någon timme, behövde lite sömn. Sen vaknade jag med ett gulligt medelande på armen. Gullunge.
Igår kollade vi på en 3D film, den var väll inte att hurra för kanske, mn tyckte såklart effekterna och kvalitén var grymma. Men vi ska se flickan som lekte med elden idag eller imorgon, det ska bli bra!
.
Men jag ska underhålla mig med annat nu, skriver eventuellt lite senare <3

Puss

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback