Godmorgon

2009-10-12 @ 08:44:24
Ja, jag kan inte säga att jag vaknade denna morgon och var på topp humör, jag funderade ist på att skjuta mig.
Nej inte riktigt så illa, men denna morgonen började verkligen inte bra,
vaknade inte på rätt sida kudden om vi ska uttrycka det så :)
.
När jag vaknar och bara känner "fan vad jag hatar allt" då kan jag känna att jag vet hur de deprimerade människorna känner sig, man känner verkligen inte ork att gå upp när man inte ser ngn anledning.
Jag fick ligga imorse och tänka på något roligt eller ngt som jag ska göra framöver för att jag skulle röra mig.
Lite läskigt, men jag bara tänkte lite på min godisgroda så hoppade jag upp mycket lättare!
.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska träffa Malin tror jag, annars vet jag inte. Kanske därför jag har svårt att gå upp, jag har inget att se fram emot, inte illa menat mot Malin nu men ni förstår vad jag menar.
Vet jag tillexempel att det är fest på fredag eller att jag ska till stockholm då känns det bättre att gå upp för att få tiden att gå.
.
Svaret på min fråga, perfekt :)
.
Men ska se på ngn film nu eller ngt och sen ut och gå tror jag.
Puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback