Godmorgon

2009-10-14 @ 12:48:21
Idag är jag på bättre humör, ska träffa Annika om en stund, allt oroar mig just nu så det läggs på en jobbig hög. Men idag vaknade jag och var på bättre humör.
Ska ringa NTI skolan och kolla Matte Bn, sen ska jag ner till stan, träffa Annika då, sen jobba till halv 12 inatt.
Det är pengar nästan månad, skönt.
Behöver verkligen pengar, har sökt en del nya jobb och ska hjälpa till och vara hundvakt. Tjäna in de pengar jag behöver till räkningar och resor till stockholm.
Har sparat lite pengar, men det räcker ju inte så långt.
Jaja, ska fixa mig nu så jag blir klar ngn gång.
.
Puss på er! Saknar min fjant
.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

ajajajaja, fyy!

2009-10-14 @ 13:15:36
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-14 @ 18:11:12
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback