godmorgon

2009-10-15 @ 11:26:24
Förlåt för dålig uppdatering igår men jag åkte hemifrån vid 14, sen var jag inte hemma fören vid halv 12 på kvällen, då kollade jag efterlyst, skrev ngr sms sen däcka jag.
Men det gick fint på jobbet igår, Jag och Natalie hade mkt att göra så tiden gick fort och vi hade roligt på dötiden så :)
Sen träffade jag Annika en sväng och satt och njöt i solen, njöt och njöt iof. Det var svinkallt.
Sen kom Malin goding och hälsade på när jag jobbade.
.
Nu ska jag desperat börja leta efter klänning till Idrottens bingo gala, man måste vara finklädd. Vilket inte är min starka sida, men jag ska lätt komma i min sleaze stil!
Ska bara hitta rätt klänning eller lång t-shirt att komplitera med coola leggins och lite sjalar. Hahah, jag kommer synas mest ;)
Kommer bli (Y)
Nej jag ska inte vara så illa. Men jag ska vara tuff, inte ngn gullig tårtbakelse med rosa rosetter eller barbie. Aldrig.
Sen ska jag till frissan och fixa mitt hår och sådär.
Blir kanon!
Ni ska få se sen..
Puss på er!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback